test

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Αλέξης Φωτόπουλος - Βιωματικά σεμινάρια στην Θεσσαλονίκη - Είσοδος Ελεύθερη




Βιωματικά σεμινάρια στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:

Στον Πολυχώρο ΕΝΩ, Ερμού 11 & Ι. Δραγούμη 
  • Σάββατο 17 Ιανουαρίου στις 16:00 - 21 :00
  • Κυριακή 18 Ιανουαρίου στις 16:00 - 21 :00
Είσοδος Ελεύθερη

(Καλείστε όλοι όμως να αφήνετε κάτι, για να καλύψω το κόστος της αιθουσας, της διαμονής, και μεταφοράς, για να μπορώ να συνεχίσω το έργο αυτό)

ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΣΤΟ 6977-349766 ΔΙΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ.
 



Πέταξαν κυριολεκτικά στο σεμινάριο στο Hilton. Όσοι ήλθαν συνειδητοποίησαν την αιτία όλων των προβλημάτων τους, αλλά είδαν και τον τρόπο να απαλλαγούν από αυτά, είχαμε επίσης μαρτυρίες ανθρώπων που είχαν σοβαρά προβλήματα υγείας που είχαν αποθεραπευτεί εφαρμόζοντας αυτά που βιωματικά πράττουμε στο σεμινάριο όπως: όζους στο θυρεοειδή να εξαφανίζονται, πόνους στη μέση, στα γόνατα, στα χέρια,, συχνοουρία, ακράτεια, συχνά κρυολογήματα, εξασθένηση του ανοσοποιητικού συστήματος, δυσκολία στο βάδισμα να φεύγουν.
Συνειδητοποίησαν όλοι όσοι ήλθαν στα σεμινάρια, απλά ότι μπορούμε να ξεφύγουμε από το σκοτάδι και να βαδίσουμε στο φως όπως η Σοφία Ελευθερίου:
"Φαντάζομαι ένα σκοινί. Με δύο άκρα. Στο ένα άκρο το απόλυτο σκοτάδι. Στο άλλο το απόλυτο φως. Μαζί με το σκοτάδι βρίσκονται οι ψευδαισθήσεις, τα αρνητικά συναισθήματα, οι προβληματικές σχέσεις, οι αρρώστιες. Στο φως βρίσκεται η αλήθεια, η απόλυτη αγάπη, η υγεία, η απελευθέρωση από τα γήινα προβλήματα. Το προς τα πού θα βαδίσουμε λέγεται ελεύθερη βούληση.
Ο κ. Φωτόπουλος βαδίζει σταθερά όλο και περισσότερο προς τη μεριά του φωτός. Το προσελκύει και το εκπέμπει. Το χαρίζει απλόχερα μαζί με την άνευ όρων αγάπη που βιώνει. Δεν χρειάζεται να σε γνωρίζει από πριν. Αρκεί να τον πλησιάσεις και να βρεθείς κοντά του. Εγώ πλησίασα και αυτό που βίωσα είναι πρωτόγνωρο: αγάπη, γαλήνη, ηρεμία, χαρά, εμπιστοσύνη, βαθιά πνευματικότητα. Δίνει χωρίς να παίρνει και χωρίς να περιμένει να πάρει. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο. Μπροστά σε τέτοια προσφορά αγάπης ευγνωμονώ και υποκλίνομαι... κ. Αλέξη, σας ευχαριστώ πολύ."..
ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ: http://www.afotopoulos.gr/arthra/233-h-therapeia-tvn-pantvn-ta-aitia-olvn-astheneivn-kathvs-kai-tropos-pou-mporoume-na-autotherapeutoume-na-ehoume-telies-sheseis-kai-afthonia
Δείτε την εκπομπή που το εξηγεί:
http://www.youtube.com/watch?v=fdQpzaTp4hk
ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΤΕ ΑΠΌ ΟΛΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (ΥΓΕΙΑΣ, ΣΧΕΣΕΩΝ, ΑΦΘΟΝΙΑΣ), ΜΥΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, ΜΑΘΑΊΝΕΤΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΆ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ, ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΤΕ ΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΣΑΣ, ΤΟ 95% ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΣΑΣ.
Ελάτε να απαλλαγείτε από όλα τα προβλήματα σας.
Πείτε: «Έφυγα άλλος άνθρωπος δυνατή και γεμάτη ενέργεια, μου δείξατε τον δρόμο να γίνω δυνατή και να αγαπώ τη ζωή και τους ανθρώπους». Είσοδος Ελεύθερη:
Ελάτε να πάρετε δύναμη, ν' αλλάξετε τη ζωή σας, όπως η Stella Zoulinaki:
ΑΛΕΞΗ ΚΑΤΑΡΧΗΝ Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ,ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΘΕΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ!!!! ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟ HILTON ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΥΜΑΝΗ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.
ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΚΛΗΜΈΝΟΙ

Tα σεμινάρια θα είναι μύηση στην αγάπη, που είναι το κλειδί να έχουμε τα πάντα, υγεία, ευτυχία, ευημερία. Ο άνθρωπος λειτουργεί σε πνευματικό, νοητικό, ενεργειακό και σωματικό επίπεδο. Θα δείξουμε πως μπορούμε να τελειοποιήσουμε και τα τέσσερα επίπεδα έτσι ώστε να έχουμε απόλυτη υγεία, ευτυχισμένες σχέσεις και αφθονία. Θα δείξουμε τον τρόπο που επανασυνδεόμαστε με τον δημιουργό μας. Θα δείξουμε πως μπορούμε να επαναπρογραμματίσουμε το υποσυνείδητο μας.
Θα δείξουμε πως απενεργοποιούμε τα αρνητικά συναισθήματα όπως το ξεμπλοκάρισμα όλων των μεσημβρινών, θα κάνουμε πρακτική εφαρμογή του EFT, Healing Code, Emotional Code, Acupressure, ρεφλεξολογία. Θα μιλήσουμε για διατροφή. Θα αντιληφθείτε ξεκάθαρα πως μπορείτε να ξεπεράσετε κάθε αρρώστια και πρόβλημα υγείας ξεμπλοκάροντας τους μεσημβρινούς όπως: την αϋπνία, τα προβλήματα στη μέση, στον αυχένα, στο στομάχι, στα γόνατα, την καρδιά τα ισχία, την δυσκοιλιότητα, την σπαστική κολίτιδα, το θυρεοειδή , αυτοάνοσα: νόσο του Crown, Χασιμότο (πρόβλημα υποθυρεοειδισμού, αλλά αυτοάνοσο), Πάρκινσον, σκλήρυνση κατά πλάκας, ψωρίαση, λεύκη.
Με τη λήξη του σεμιναρίου σίγουρα θα νιώσετε όπως ένοιωσε:

Η Ελένη Ζέρβα
«Ένα θα σας πω, εάν δε το βιώσετε, ότι και να σας πω είναι λίγο. Πρέπει να παρακολουθήσετε από κοντά κάποιο από τα σεμινάρια του. Τα συναισθήματα, η γαλήνη της ψυχής, η διάθεση και πολλά άλλα .... Κε Φωτόπουλε συνεχίστε με το ίδιο πάθος !!»
Μαρία Δαμιανού (Λαρνακα):
Κύριε Φωτόπουλε, για ακόμα μια φορά και γραπτώς σας ευχαριστώ πάρα παρά πολύ! Από τη μέρα που σας συνάντησα άλλαξε η ζωή ! μου! Και ακόμα είναι η αρχή! ! Όσα είπα στο σεμινάριο στη Λάρνακα τα εννοούσα! Ευχαριστώ!Με κάνατε να πετάξω.
Πότε δε φανταζόμουν ότι ένα σεμινάριο θα άλλαζε τη ζωή μου. Τώρα στο δεύτερο σεμινάριο σας στη Θεσσαλονίκη κ. Φωτόπουλε μετά από 5 μήνες είδα τη διαφορά. Δεν ήταν τα λόγια ή οι πράξεις, ήταν πολύ περισσότερο η θέληση μου για ένα υγιές σώμα γεμάτο αγάπη και ευτυχία !!! Διδαχτήκαμε την καθαρότητα του νου, την βαθιά αντίληψη της πίστης του Χριστού. Μάθαμε πως μονοί μας μπορούμε να αυτοθεραπευτούμε από κάθε αρρώστια, είτε σωματική, είτε ψυχική ......και όλα αυτά πιέζοντας μόνο μερικά σημεία του σώματος μας, επαναπρογραμματίζοντας το υποσυνείδητο μας, συμμετέχοντες στα μυστήρια της εκκλησίας μας.
Ανεκτίμητη η προσφορά σας, διαβάζοντας και τα δυο βιβλία σας «Έτσι Γίνεται το Θαύμα» και στο «Μια Ζωή Γεμάτη Φως» έχω γίνει ένας άλλος άνθρωπος ....μου έφυγε ο πόνος στον αυχένα σε λίγες μέρες και η μέση μου δεν είναι πιασμένη όπως παλιά, θα ακολουθήσω τις συμβουλές που με δώσατε σας ευχαριστώ!!!......να είστε καλά!

(Έλενα Καρύδα).
Είναι απίστευτο αυτό που βιώσαμε μαζί σας κύριε Φωτόπουλε, στα σεμινάρια στη Θεσσαλονίκη τόσο προσιτός, τόσο ανθρώπινος. Αυτό που έκανε εντύπωση είναι ότι θέλατε όλοι να γίνουν καλά να σταματήσουν τη φθορά στα σώματά τους και να χαρούν τη ζωή τους, γεμάτοι υγεία και ελευθερία, απελευθερωμένοι από τις αρνητικές πεποιθήσεις, σας ευχαριστώ πολύ !!!!!!!!!!!!!!!! (Παρασκευή Μπασδάνη).

Σοφία Ελευθεριάδου:
Κύριε Φωτόπουλε ήθελα να σας πω, πως μετά το σεμινάριο στον Ιανό νιώθω ακόμα πιο δυνατή. Ξαφνικά απέκτησα τη δύναμη να μιλώ σε μικρές και μεγάλες ομάδες και να λαμβάνω πολύ μεγάλη αποδοχή, και οι άνθρωποι να βρίσκουν έκφραση μέσα από αυτά που λέω. Νομίζω ότι έχετε κάνει κάτι μαγικό πάνω μου...κάθε μέρα σας σκέφτομαι και σας ευχαριστώ...

Δώρα Αγγελίδου:

Ένα βιωματικό σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη, γεμάτο φως η τενοντίτιδα μου, που με ταλαιπωρούσε 13 χρόνια έφυγε, νιώθω ανάλαφρη νοιώθω τέλεια, ευχαριστώ πολύ, να είστε πάντα καλά κ. Αλέξη Φωτόπουλε !!!!!!!!!!!! μετά απεριόριστης εκτίμησης Δώρα Αγγελίδου.

Θεοδωρα:
Κύριε Φωτοπουλε, Εδώ και αρκετές εβδομάδες από την τελευταία μας συνάντηση και θεραπεία η ζωή μου έχει αλλάξει και βελτιωθεί δραματικά. Ακούω το cd με τις υποβολές καθημερινά και ειδικά το βράδυ πριν κοιμηθώ με έχει βοηθήσει πολύ γιατί κοιμάμαι πολύ ήρεμα και ήσυχα!! Εφαρμόζω το EFT και ακολούθησα όλες τις συμβουλές που μου δώσατε!!! Από το βιβλίο σας 'Μια ζωή γεμάτη φως' ότι πρόβλημα έχω από γρίπη μέχρι και πόνους στο σώμα βρίσκω τα σημεία και τα πιέζω και έτσι δεν χρειάζομαι φάρμακα για να γίνω καλύτερα!!!!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και θα σας δω σύντομα!!!!

Εύη Κασίμη (Evina Dance):
Ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου τον κ. Φωτόπουλο για τη διαφορά που είδα στη μέση μου που με πονούσε πάρα πολύ και τώρα έχει βελτιωθεί κατά 70% με μόνο 3 επισκέψεις στα σεμινάρια του στο χώρο του, πιέζοντας με τα χέρια του τους κατάλληλους μεσημβρινούς. Επίσης τον ευγνωμονώ γιατί με επανένταξε στον κόσμο της Εκκλησίας, στην εξομολόγηση και στη θεία Κοινωνία. Αμέσως είδα τη διαφορά στο σπίτι μου, στην οικογένειά μου, στην ψυχή μου την ίδια. Έμαθα να ταπεινώνω το ΕΓΩ μου, κάθε μέρα τουλάχιστον προσπαθώ όλο και πιο πολύ, και βλέπω όλους τους ανθρώπους ίσους με μένα και ένα με εμένα, γιατί είμαστε όλοι φτιαγμένοι από την ίδια θεϊκή ουσία. Όλα τα άσχημα τα δημιουργεί το βασανιστικό ΕΓΩ που όλοι μας κουβαλάμε. Αυτό είναι η αιτία για όλα τα κακά στη ζωή μας. Η ΑΓΑΠΗ προς όλους και όλα, και κυρίως προς τον εαυτό μας (χωρίς έπαρση, αλλά απλή ταπεινή αγάπη και φροντίδα προς τον εαυτό μας) , όπως ακριβώς είμαστε αυτήν τη στιγμή, στο στάδιο της εξέλιξης που βρισκόμαστε, είναι το καλύτερο φάρμακο. Ευγνωμονώ τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό που κατά ένα περίεργο , αλλά όχι ανεξήγητο τρόπο (τίποτα δεν γίνεται τυχαία) με έστειλε στα σεμινάρια του κ. Φωτόπουλου. Εύχομαι και άλλοι άνθρωποι να θελήσουν να βοηθηθούν
Στέλλα Καραγιώργη:
Αγαπητέ κ. Φωτόπουλε, σας ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη εμπειρία γεμάτη αγάπη και φως που μας πρόσφερες στο σεμινάριο σας στην Πάφο. Περάσαμε πανέμορφα και κοιμηθήκαμε με το χαμόγελο το βράδυ. Περιμένουμε την άφιξη σας στην Πάφο.
Μάριος Σιάτης: Αγαπητέ Αλέξη Θα ήθελα να μου επιτρέψεις να σε ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για την μικρή αυτή συνάντηση που είχαμε στην Λάρνακα ( Λιβάδεια) και για την ευκαιρία που μας έδωσες να επικοινωνήσουμε Πνευματικά μαζί σου και ήταν πραγματικά πολύ όμορφη, Πνευματική και επικοδομητική από κάθε άποψη αυτή η επικοινωνία !
Ανδριάνα Βασιλιάδη (Κύπρια που μένει Λονδίνο):
Κύριε Αλέξη Φωτόπουλε κάνω τις μαλάξεις στα ενεργειακά σημεία που έχει το βιβλίο σας (Μια ζωή Γεμάτη Φως) κάθε ημέρα. Διαβάζω ενώ ή δυο κεφάλαια κάθε ημέρα από το βιβλίο σας. Τι θησαυρός. Για μένα αυτό το βιβλίο είναι η νέα μου Βίβλος. Όπως το δικό σας έχω διαβάσει αμέτρητα βιβλία, άρθρα, έχω δει πολλά προγράμματα στην τηλεόραση ψάχνοντας να θεραπεύσω τον εαυτό μου.
Όλα με είχαν βοηθήσει κατά κάποιο τρόπο, όμως το δικό σας βιβλίο διαφέρει από όλα τα άλλα γιατί είναι γραμμένο με αγάπη, με προσωπική εμπειρία αλλά κυρίως συμπόνια ευσπλαχνία για τους άλλους. Δεν το λέω για να σας κολακεύσω είναι αλλά για φανερώσω την πραγματικότητα. Το βιβλίο σας έχει την ικανότητα να εμπνέει, κινητοποιεί, να αφυπνίζει τους ανθρώπους, που παίρνουν τη ζωή τους μισοκοιμισμένοι. Το βιβλίο σας αλλά και το cd σας, διαφέρουν από όλα τα άλλα που έχω χρησιμοποιήσει, γιατί είναι βυθισμένο στην πνευματικότητα και την αγάπη του Θεού. Το έργο σας μου έδωσε την ελπίδα ότι μπορώ να αποθεραπευτώ και να ελευθερώσω τον εαυτή μου από τα αρνητικά συναισθήματα, εκ των οποίων κυρίαρχος είναι ο φόβος, κατ' αυτό τον τρόπο για μένα από τώρα κάθε μέρα είναι μια καινούργια ημέρα. Με σκληρή δουλειά αλλά και με την βοήθεια σας μπορω να τα καταφέρω και πολλοί άλλοι με την βοήθεια σας θα κάνουν το ίδιο. Πολύ αγάπη σε όλους, την οικογένεια σας και την μητέρα πατρίδα ο Θεός να σας ευλογεί Ανδριάνα.

Φέτος θα γίνουν θαύματα, με τις συχνότητες της αγάπης που θα δημιουργούνται στα σεμινάρια, κάποιος που μυείται στην αγάπη, πιστεύει στον Κύριο και σβήνει το εγώ του γίνεται ένα με το όλο θα αυτοθεραπεύεται. Όπως έγινε με την Έλενα στην Λάρνακα στην Κύπρο το τελευταίο σεμινάριο:
Έλενα ..: «Καλησπέρα κύριε Φωτόπουλε,, σας έχω ακούσει πριν δύο μήνες που έχετε έρθει εδώ στην Κύπρο σε ένα σεμινάριο στην Λάρνακα..... σας άκουσα με προσοχή και μάλιστα από εκείνη την ημέρα θεραπεύτηκα .....είμαι πλέον φανατικός οπαδός σας ... Είχα πρόβλημα στο γόνατο για ένα χρόνο ....πήγα σε γιατρό, δεν μου βρήκε τίποτα ...έκανα ακτινογραφίες ...ενέσεις στο γόνατο ...αλλά τίποτα ... με πονούσε ....ήμουν απελπισμένη δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω... και όμως από εκείνη την ημέρα έχω θεραπευτεί εντελώς.... έχω καταλάβει ότι τα πάντα τα καταστρέφει ο εγωισμός.... έριξα τον εγωισμό τον πάτησα... και προσπαθώ να έχω αγάπη και μόνο αγάπη... διαβάζω όλα τα άρθρα σας, τα μελετώ με προσοχή... Σας ευχαριστούμε που είσαστε δίπλα μας και ο Θεός να σας δίνει κουράγιο να συνεχίσετε....
Δήμητρα Κοντάκου: Όσα γράφονται και λέγονται είναι λίγα εμπρός στο μεγαλείο της αυτοβοήθειας που μας χαρίζουν απλόχερα τα βιβλία σας «Έτσι Γίνεται το Θαύμα» & «Μια Ζωή Γεμάτη Φως» και η παρουσία σας στα δωρεάν σεμινάρια κύριε Φωτόπουλε! κάθε ευλογία και έμπνευση ας έχει και το τριτο σας βιβλίο που αναμένουμε με ενδιαφέρον και χώρα!
Κατερίνα Λαφ.: Κατάφερα να έρθω στο σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη. Είχα διαβάσει το πρώτο σας βιβλίο και ήθελα να σας γνωρίσω από κοντά να πάρω λίγο και από τη θετική σας ενεργεία. Στο σεμινάριο την Κυριακή είχα ένα πόνο στην πλάτη είναι χρόνιος έρχεται και φεύγει όταν κλείσαμε τα μάτια ακούγοντας τις θετικές σας δηλώσεις και μετά το άγγιγμα στο κεφάλι που κάνατε ο πόνος εξαφανίστηκε. Μου έρχεται να πετάξω. Ευχαριστώ πολύ πήρα και το βιβλίο ζωή γεμάτη φως και μαγεύτηκα. Ευχαριστώ πολύ να σας έχει ο Θεός καλά και να μας βοηθάτε.
Ποτέ μα ποτέ 2 βιβλία, «Έτσι Γίνεται το Θαύμα» & «Μια Ζωή Γεμάτη Φως», μέσα σε 4 ημέρες που τα διάβασα με μια ανάσα δεν μου έδωσαν τις απαντήσεις που έψαχνα χρόνια τώρα !!!!!! Σας ευγνωμονώ από καρδιάς κύριε Φωτόπουλε δεν ξέρω εάν ένα ευχαριστώ είναι αρκετό .....εύχομαι ελπίζω όλοι να βρουν αυτό που " φωνάζετε " στα βιβλία σας τον εναν και μοναδικό δρομο που οδηγεί στην ευτυχία .,,, την αγάπη !!!!!(Barberian Lousi).
Δήμητρα Κοντάκου: «Η μύηση στην αγάπη μέσα από τα μάτια σου Αλέξη Φωτόπουλε, είναι από τα δυνατά που βίωσα κοντά σου στο σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη. Έλεγες : κοιτάξτε με στα μάτια. Τα κατάφερα, σε κοιτούσα στα μάτια και δάκρυα κυλούσαν συνεχώς, ασταμάτητα.. Πιστεύω όλα τα δάκρυα να είναι αύξηση της αγάπης μέσα μου. Νιώθω οι ενοχές, η θλίψη, το άγχος που έγιναν δάκρυα με την βοήθεια των ματιών σου, έχουν πλέον μικρύνει μέσα μου.. Έχω δρόμο ακόμα μέχρι ικανής απενεργοποίησης των αρνητικών μου υποσυνείδητα φερόμενων συναισθημάτων. Το έργο σου μαζί μας υπέροχο! Τα cd σου με τις θετικές υποβολές μου κράτησαν την ψυχή μου δυνατή στις δύσκολες ώρες που περνούσα δίπλα στα παιδιά μου που έπαθαν νεφρική ανεπάρκεια. Μου δίνεις ελπίδα πως θα θεραπευτούν και αυτά, εκεί που οι ιατροί μας έκοψαν τις ελπίδες. Σε ευχαριστώ και χαίρομαι που υπάρχεις!!! Είθε όλοι οι άνθρωποι να δεχτούν το φως σου!!! κοιτάξτε τον στα μάτια! άπειρα ευχαριστώ που σε γνώρισα από κοντά κύριε Φωτόπουλε!!»
Πολλοί άνθρωποι άλλαξαν τη ζωή τους όπως:
Ιωάννα Νικολάου:Κύριε Φωτόπουλε σας ευχαριστώ πολύ. Από την μέρα που σας γνώρισα την πρώτη φορά που κάνατε σεμινάριο στο ξενοδοχείο Πεύκος στη Λεμεσό ,έχει αλλάξει η ζωή μου ,και θέλω να χάσω ούτε ένα όταν θα είστε Κύπρο ! Έχω ήδη γραφτεί στην ομάδα και παίρνω μηνύματα κάθε μέρα ! Νιώθω ότι έχω ανοίξει το μαγικό κουτί της ευτυχίας που το είχα κλειστό για τόσα χρόνια κουβαλώντας το άσχημο παρελθόν ! Και πάλι ευχαριστώ !!! Ιωάννα !!!
Δήμητρα Κοντάκου: Κύριε Φωτόπουλε σας ευγνωμονώ πάντα για τον γεμάτο φως δρόμο που μου-μας έχετε δείξει! η ζωή μου μεταμορφώνεται καθημερινά, να είστε πάντα καλά και σας περιμένουμε με πολλή πολλή χαρά Θεσσαλονίκη, ή Γιαννιτσά ή Έδεσσα, και θα φέρω φίλους και φίλες να σας ακούσουν και να λάβουν από το φως του δρόμου που μας ανοίγετε. χαίρετε και υγιαίνετε ες αει!
Σοφία Ελευθεριάδου: Καλησπέρα κ. Αλέξη. Ήμουν στο σεμινάριο στον Ιανό. Ακούω το cd σας κάθε βράδυ και το μεσημέρι που ξαπλώνω. Νιώθω όλο και πιο δυνατή. Έχω περισσότερα θετικά συναισθήματα. και η καρδιά μου είναι όλο και πιο ανάλαφρη. Διαβάζω καθημερινά το βιβλίο σας «Έτσι Γίνεται το Θαύμα». Παρότι πραγματεύεται με τόσα διαφορετικά πράγματα δείχνει να είναι γραμμένο με μεγάλη πνευματική διαύγεια και δεν ξεφεύγει από το στόχο του. Νομίζω πως είναι ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει. Συγχαρητήρια!
Muz Eli: κύριε Φωτόπουλε, παρακολούθησα χτες το σεμινάριο σας στη Λάρνακα (Κύπρος) και έχω κατενθουσιαστεί. Για αρκετά χρόνια έψαχνα με διάφορους γιατρούς (τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό) να βρω το λόγο που επιμείνουν τόσο πολύ οι φλεγμονές στα μάτια προκαλώντας μου διάφορα προβλήματα. Χτες όλα ξεκαθάρισαν. Τώρα πια ό,τι μου συμβαίνει βγάζει νόημα. Κι όχι μόνο αυτό, μου δώσατε και λύσεις. Σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό. Θα σας παρακολουθώ ανελλιπώς. Εύχομαι να σας ξαναδούμε σύντομα στην Κύπρο. Να είστε καλά.
Andeas - Kyriaki Savva: Σας ευχαριστούμε ολόψυχα για αυτό το υπέροχο σεμινάριο που μας προσφέρατε. Χωρίς καμία υπερβολή περάσαμε τη πιο όμορφη μας νύχτα. Αυτά που ζήσαμε απόψε δεν μπορούμε να τα περιγράψουμε με λόγια. Χίλια ευχαριστούμε είναι πολύ λίγα. Ο Θεός να σας φωτίζει πάντοτε να συνεχίζετε να κάνετε αυτό το λειτούργημα με τόση πολλή αγάπη γιατί αυτό μας δίνει απέραντη δύναμη. Χίλια ευχαριστούμε και ο Θεός πάντα μαζί μας!!!!!!!
Tassos Papamichalopoulos: Πρώτα όλοι εμείς σε ευχαριστούμε αγαπημένε μας Αλέξη που μας άνοιξες τα μάτια και μας βοηθάς συνέχεια για να αντιληφθούμε το Φως που εσύ είδες πριν από εμάς. Παρομοιάζω εσένα και όλους τους φωτισμένους συνανθρώπους μας, που μας βοηθάτε, με τον αλυσοδεμένο σύντροφό μας, από την αλληγορία του Σπηλαίου του Πλάτωνα, που αφού κατάφερες να σπάσεις τα δεσμά σου και να ανέβεις στην επιφάνεια, στον πραγματικό κόσμο, θαμπώθηκες από την λαμπρότητα του Αληθινού Φωτός, από το μεγαλείο της Τρισηλίου Θεότητος και δεν αρκέστηκες να απολαύσεις αυτή σου την ευτυχία, αλλά πλημμυρισμένος πια από την ανείπωτη Αγάπη, επέστρεψες στο σκοτεινό σπήλαιο των σκιών και των ψευδαισθήσεων και αφιερώθηκες στο να πείσεις, να ανοίξεις τα μάτια των συντρόφων σου, που αλυσοδεμένοι όντες δεν μπορούν να καταλάβουν τον Αληθινό κόσμο γιατί έχουν βολευτεί στην ψευδαίσθηση και την εικονική πραγματικότητα των μαριονετών του σκιώδη μάταιου κόσμου τους.
Roula Tyrovola: κ. Αλέξιε μπράβο σας το λιγότερο που έχω να σας πω είμαι η Θεοδώρα που ήρθα στο Στενό Αρκαδίας και έφυγα άλλος άνθρωπος δυνατή και γεμάτη ενέργεια μου δείξατε τον δρόμο να γίνω δυνατή και να αγαπώ τη ζωή και τους ανθρώπους ο Θεός να σας έχει καλά εσάς και την αξιολάτρευτη οικογένεια σας!!!!θα σας περιμένω στην Τρίπολη τώρα πια!!! μας δίνετε κουράγιο και δύναμη να παλέψουμε σε αυτή τη δύσκολη ζωή και πάλι ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας!!!!
Δέσποινα Δροσάτου : Αλέξη, σ' ευχαριστούμε που ήρθες κοντά μας (στο σεμινάριο στο Αλιβέρι Ευβοίας) και μας έκανες μέσα από πολλούς τρόπους να ανακαλύψουμε πώς γίνεται το θαύμα! Είναι πολύ σημαντικό το έργο σου γιατί δείχνεις στους ανθρώπους αλήθειες που δεν είχαν φανταστεί ότι υπάρχουν, ανεξάρτητα από το αν είναι έτοιμοι να τις αποδεχτούν ή όχι. Προσωπικά η γνωριμία μαζί σου με ωφέλησε και είδα τη ζωή μου να αλλάζει προς το καλύτερο εδώ και μερικούς μήνες που σε έχω γνωρίσει. Εκείνο που μου αρέσει περισσότερο σ' εσένα είναι ότι συνδυάζεις πολλές μεθόδους εναλλακτικής θεραπείας, τα βιβλία σου «Έτσι Γίνεται το Θαύμα» και στο «Μια Ζωή Γεμάτη Φως» και τα CD που περιέχουν είναι εκπληκτικά και όλο το σύστημα δουλεύει αν το ακολουθήσεις! Να είσαι καλά, σ' ευχαριστώ για όλα!!!
Νίκος Καζας: «Συγχαρητήρια κύριε Αλέξη, ήσασταν καταπληκτικός στο σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη, συνεχίστε να μας αφυπνίζεται, να μας δίνεται φως και αγάπη !!!!! έχω βοηθηθεί πάρα πολύ από σας, ευχαριστώ πολύ που με βοηθάτε, σας ξαναπεριμένουμε στη Θεσσαλονίκη να μας γεμίσετε αγάπη και να βοηθήσετε και άλλο κόσμο που πάσχει από ανίατες αρρώστιες».

Υπάρχουν χιλιάδες τέτοια μηνύματα μπορούμε όλοι να πετάξουμε να πάμε στο φως είμαι τόσο ευτυχισμένος φέτος ήλθε η ώρα να πετάξουμε όλοι να μυηθούμε στην αγάπη στο φως.

Μπορούμε όμως να ξαναγεννηθούμε να πετάξουμε από υγεία και χαρά:
1.     Μύηση στην αγάπη χωρίς όρους. Βλέποντας τα μάτια ενός ανθρώπου που διακατέχεται από αγάπη χωρίς όρους, στα μάτια του βλέπετε τον καθρέφτη του εαυτού σας και τον αγαπάτε πραγματικά. Τα χέρια ενός ανθρώπου που διακατέχεται από αγάπη χωρίς όρους, βγάζουν φωτόνια με την πληροφορία της ενότητας των πάντων (σύμφωνα με τον William Tiller καθηγητή του Stanford University) και αισθανόμαστε ασφαλείς, και σιγά σιγά αλλάζουμε τον τρόπο που βλέπουμε τον εαυτό μας και τους άλλους.

2.     Η βαθύτερη και μονιμότερη μύηση στην αγάπη επιτυγχάνεται με την βοήθεια και τη φώτιση του Αγίου Πνεύματος που είναι η πραγματική σύνδεση με τον Δημιουργό μας. Είναι το Πνεύμα του Θεού που μας γεμίζει φως μας κάνει και αισθανόμαστε την ενότητα των πάντων, την ασφάλεια, την γαλήνη ότι είμαστε στα χέρια του Δημιουργού. Χρειάζεται να συνειδητοποιήσουμε ότι εδώ στο χωροχρόνο τα πάντα είναι σκιές, αντίγραφα του πραγματικού μας εαυτού πού είναι ενωμένος με την Πηγή μας. Μόνο με τα μυστήρια η ψυχή μας συνδέεται με τον Πατέρα με τον Κύριο και λαμβάνει άπειρη φωτίση, δύναμη, αγάπη ασφάλεια. Το Άγιο Πνεύμα το οποίο λαμβάνουμε με την συμμετοχή μας στα μυστήρια και τις τελετές της θρησκείας μας κι όταν ακολουθούμε το λόγο του Κυρίου, που είναι οι προδιαγραφές του Δημιουργού μας. Με την εξομολόγηση καθαρίζουμε από κάθε αμαρτία το αστρικό μας σώμα απαλλάσσεται από κάθε ψεγάδι και ενδύεται και δονείται στις συχνότητες του φωτός και της υπέρτατης αγάπης που μας δίνει ο Κύριος στο μυστήριο της Θείας Κοινωνίας. Η απαλλαγή μας από κάθε αρνητική σκεπτομορφή που δημιουργείται από τα αρνητικά βιώματα στη ζωή μας, καθώς και εισαγωγή μας στον κόσμο του φωτός, της υπέρτατης μύησης στην αγάπη που λαμβάνουμε με τη θεία κοινωνία στέλνει την ψυχή μας (που αποτελείται από το αστρικό, το αιθερικό, το ουράνιο και το κεθερικό σώμα) κατευθείαν στο Παράδεισο όταν φύγουμε από το χωροχρόνο. Αν συνειδητοποιούσαμε τι πραγματικά μας προσφέρουν τα μυστήρια της εξομολόγησης και της Θείας Κοινωνίας δεν θα κάναμε τίποτα άλλο, παρά να εξομολογούμαστε και να κοινωνάμε συνεχώς, διότι η δύναμη, η ασφάλεια, η πληρότητα και η αγάπη που αισθανόμαστε είναι απερίγραπτη. Αυτοί που το κάνουν και δεν το αισθάνονται το κάνουν τυπικά, έχουν κλειστή την καρδιά τους και δεν έχουν μυηθεί στην αγάπη. Μπορώ να σας βοηθήσω στην μύηση αυτή, με τις εκπομπές μου που υπάρχουν στην ιστοσελίδα μου www.afotopoulos.gr και με τα σχεδόν δωρεάν σεμινάρια που κάνω παντού.

3.     Χρειάζεται να επαναπρογραμματίσουμε το υποσυνείδητο μας, διότι το 90% των πληροφοριών που έχει και αποτελούν το φίλτρο που βλέπουμε την πραγματικότητα μας προέρχεται από την σύλληψη μας έως την ηλικία των έξη ετών. Τότε ο εγκέφαλος είναι σε υποσυνείδητη κατάσταση απορροφά και επεξεργάζεται 2,000,000 ψηφία το δευτερόλεπτο, ενώ στη συνειδητή κατάσταση μόνο 40 ψηφία και το σημαντικότερο στην ηλικία από την σύλληψη έως έξη ετών δεν έχει αναπτυχθεί ο πνευματικός εγκέφαλος και λαμβάνουμε για πραγματικότητα ότι βλέπουμε ή ακούμε. Κατ' αυτό τον τρόπο λαμβάνουμε για απόρριψη την διαμάχη, την απουσία ή την αυστηρότητα των δικών μας. Ακούγοντας τα cd από τα βιβλία μου κάθε βράδυ όταν πέσουμε για ύπνο, όπου ο εγκέφαλος μας πέφτει σε υποσυνείδητη κατάσταση επαναπρογραμματίζουμε το υποσυνείδητό μας, σβήνουμε τα περιοριστικά μας πιστεύω και στη θέση τους βάζουμε θετικότατες εκφράσεις που ονομάζουμε Alphamatics.

Ο άνθρωπος είναι ενέργεια η οποία βγαίνει από βρύσες που ονομάζουμε ενεργειακά κέντρα (chakras) και κυκλοφορεί σε ποτάμια που ονομάζουμε μεσημβρινούς. Όταν βιώνουμε αρνητικά συναισθήματα τα ενεργειακά κέντρα και οι ενεργειακοί μεσημβρινοί μπλοκάρονται. Ξεμπλοκάρουμε τα ενεργειακά κέντρα και του ενεργειακούς μεσημβρινούς που είναι τα ποτάμια με την ενέργεια που μπλοκάρεται ανάλογα το συναίσθημα που έχουμε. Αν βιώνουμε θυμό μπλοκάρεται ο μεσημβρινός του ύπατος και της χολής τον οποίο τον ξεμπλοκάρουμε με τις οδηγίες που σας αναγράφουμε στο βιβλίο «Μια Ζωή Γεμάτη Φως».
Η λύση για όλα τα προβλήματα μας είναι η αγάπη χωρίς όρους, είναι ο κώδικάς που μας κάνει να αισθανόμαστε την ενότητα των πάντων και να αισθανόμαστε ασφαλείς, μας βγάζει από το φθαρτό, και μας πηγαίνει στο άφθαρτο, μας κάνει όμοιους με τον Πατέρα μας, δημιουργούς να μπορούμε να κάνουμε τα πάντα, να κάνουμε θαύματα.
Διαβάζοντας τα βιβλία μου, τα άρθρα μου παρακολουθώντας τα σεμινάρια μου πειτε κι εσεις όπως η Galatia Charalambidou: Κύριε Φωτόπουλε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΥΔΗ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ! ΚΑΠΟΙΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΜΟΥ ΒΙΩΜΑΤΩΝ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΑΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ..ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΔΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ!!!
Είμαι πάντα δίπλα σας και στη διάθεση σας για να πετάξουμε από υγεία και χαρά.
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ, και να πετάξετε από υγεια και χαρα, θα μυηθείτε στην αγάπη, θα αντιληφθείτε βιωματικά την απελευθέρωση των αρνητικών συναισθημάτων, την απελευθέρωση από το εγώ και θα συνειδητοποιήσετε την πραγματική, πνευματική, απείρων δυνατοτήτων διάσταση σας.
Με άπειρη, χωρίς όρους αγάπη
Αλέξης Φωτόπουλος
Συγγραφέας Spiritual Healer
τηλ: 6977349766, 6909193329, 210-3387000, (όταν ειμαι Κύπρο 99260081), Facebook: Alexis Fotopoulos, Αλέξης Φωτόπουλος ή Alexios Fotopoulos-b, ομάδα: "Έτσι Γίνεται το Θαύμα"





Σας άρεσε το άρθρο?
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Σας άρεσε το άρθρο? Μοιραστείτε το στο Facebook  με ένα ΚΛΙΚ ΕΔΩ
ή κάντε κλικ παρακάτω στα εικονίδια κοινωνικών δικτύων επιλογής σας:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου